pcFact Plus - Program de Facturare si de Gestiune Facturi, Chitante si Avize de Expeditie

pcFact Plus - Factureaza si incaseaza usor!
Tiparire/ Gestiune facturi si documente de plata
Despre pcFact
Functionalitati
Instructiuni utilizare
Intrebari Frecvente
Versiune de proba
Preturi
Cumpara
Contact
      
Google
Cauta WWW
Cauta bitomic.net
Cauta bitomic.ro
     
General Lista Plati/Incasari Detalii Plata/Incasare Lista Facturi Detalii Factura Rapoarte Tipizate
General

Aplicatia pcFact - program de facturare, care permite gestiunea si tiparirea de facturi, chitante si avize de expeditie ofera utilizatorului o interfata simpla, unitara si flexibila.

Structura unitara a ecranelor a fost pastrata peste tot unde a fost posibil.
Ecranele lista din aplicatie sunt impartite in 3 zone:
- Bara de unelte
- Zona de filtrare
- Zona de afisare

Pentru accesul la functiile aplicatiei utilizatorul dispune de un meniu structurat.

pcFact - Program de gestiune si tiparire facturi si documente de plata - General
 
Bara de unelte
Permite operatiile de adaugare/modificare/stergere/tiparire precum si alte operatii specifice. Deasemenea bara de unelte este folosita pentru specificarea tipurilor de obiecte afisate in lista.
Exemple de bare de unelte din aplicatie:
Facturi:
pcFact - Facturi - Bara de unelte
Plati/Incasari:
pcFact - Lista Plati/Incasari - Bara de unelte
Parteneri:
pcFact - Parteneri - Bara de unelte
Produse/Servicii:
pcFact - Parteneri - Bara de unelte
Zona de filtrare
Permite stabilirea anumitor criterii pentru limitarea numarului de obiecte afisate in lista.
Apasati pe butonul Afiseaza dupa stabilirea criteriilor.
Exemple de zone de filtrare din aplicatie :
Plati/Incasari:
pcFact - Filtru Plati/Incasari
Facturi:
pcFact - Filtru Facturi
Zona de afisare
Obiectele care respecta criteriile specificate de utilizator sunt afisate in lista care se gaseste in fiecare asemenea ecran. Coloanele din lista pot fi redimensionate si reordonate dupa dorinta.
Meniu aplicatie
Pentru accesul la functiile aplicatiei utilizatorul dispune de un meniu structurat dupa cum urmeaza:
  • Fisier - operatii referitoare la baza de date
    • Deschide Proiect Nou - creeaza o noua baza de date pentru a stoca datele unei societati
    • Deschide Proiect Existent - deschide baza de date a unei societati existente
    • Schimba Parola - Permite specificarea unei parole de access la baza de date. In mod implicit baza de date nu este protejata cu parola, insa daca utilizatorul doreste
    • Actualizare - Verifica daca exista versiuni mai noi decat cea instalata, oferind posibilitatea actualizarii automate prin Internet.
    • Inchide
  • Documente - operatii referitoare la documente
    • Plati/Incasari - deschide lista de plati/incasari
    • Facturi - deschide Lista de facturi
    • Case/Banci - permite gestiunea listei de case si conturi bancare ale societatii
    • Produse/Servicii
    • Parteneri
    • Puncte de Lucru 
  • Vizualizare - permite diverse setari de vizualizare
    • Asistent Initializare - afiseaza asistenul necesar pentru initializarea unei societati noi, oferind sprijin in special pentru operatiile necesare la deschiderea unei societati noi.
    • Asistent - afiseaza asistentul de sprijin al utilizarii aplicatiei
  • Unelte
    • Lista TVA
    • Setare platitor TVA - in functie de tipul societatii puteti configura aplicatia pcFact sa lucreze ca platitor sau neplatitor de TVA. Setarea acestui tip se face pentru o perioada aleasa. In acest fel aplicatia poate fi folosita si de persoanele care isi schimba statutul de platitior de TVA.
    • Monede - lista de valute
    • Curs Valutar - setare curs valutar zilnic pentru o anumita luna selectata.
    • Proprietati Aditionale - permite adaugarea de proprietati aditionale pentru un obiect: factura, plata/incasare
    • Date Personale - datele personale ale societatii curente. Sunt folosite la tiparirea rapoartelor.
    • Setare Luna Deschisa - permite inchiderea lunii curente si/sau deschiderea urmatoarei/anterioarei.
    • Import Parteneri - permite importul de parteneri dintr-un fisier extern.
    • Optiuni - setari caracteristici de lucru pentru aplicatie: auto-salvare, seria de numere pentru chitanta si factura etc.
  • Rapoarte - permite accesul la rapoartele aplicatiei. Pentru mai multe detalii vezi sectiunea Rapoarte
  • Ferestre - setari specifice ecranelor deschise in spatiul de lucru al aplicatiei
  • Ajutor - Ofera access la ajutorul aplicatiei. In orice moment utilizatorul poate accesa ajutorul folosind tasta F1.
Copyright BITOMIC Software, 2000-2010 Last Updated: Jully 2010 

Harta Site